Vragen & Contact

Sorry, door een technische fout hebben we jouw zoekresultaten niet kunnen ophalen. Probeer het later opnieuw of zoek onderaan in de meest gestelde vragen.
Meest gestelde vragen
Abonnementen
- Hoe koop ik een abonnement?
- Hoe verleng ik mijn abonnement?
- Wat moet ik doen als ik mijn abonnement heb betaald, maar mijn MOBIB-kaart niet werkt?
- Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart verloren of gestolen is?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart kapot is?
- Wat moet ik doen als ik mijn abonnement heb betaald, maar nog geen kaart per post heb ontvangen na 7 werkdagen?
- Mijn abonnement loopt ten einde, maar ik ontving nog geen voorstel tot verlenging. Wat moet ik doen?
- Kan ik mijn abonnement op een andere datum laten ingaan dan de datum vermeld op jullie voorstel?
- Heb ik recht op een gratis abonnement of een tegen verminderd tarief?
- Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
- Hoeveel kost een Studentenbuspas/ Campuspas en hoe vraag ik deze aan?
- Hoe krijg ik een betalingsbewijs van de aankoop van mijn abonnement?
Tickets en dagpassen
- Welk bericht verstuur ik om een sms-ticket of -dagpas te kopen?
- Hoe koop ik een m-ticket, een m-card10 of een m-daypass?
- Kan ik via één gsm met meerdere personen reizen?
- Hoe activeer ik mijn m-ticket, m-daypass of een ticket van mijn m-card10?
- Hoe kan ik mijn m-vervoerbewijzen betalen?
- Mag ik een sms-ticket of -dagpas kopen als ik al op de bus of tram zit?
- Kan ik een vervoerbewijs kopen op de bus of de tram?
Boetes
Alle vragen over boetes >Gevonden voorwerpen
Alle vragen over gevonden voorwerpen >
Zit jouw vraag er niet tussen?
Ontdek alle veelgestelde vragen